הלכתי עם חברה לקנות רכב חדש בשבילה, בסיום העסקה, ואחרי החתימה, נתתי משוב חיובי לנציג השירות, בשל מספר דברים:
1. הנציג הקשיב לה ושאל שאלות..ולא ישב ונאם בלי הפסקה ותוך כדי לחץ.
2. הנציג הוא איש מכירות רגוע, שלו, אמיתי, שזה דבר די נדיר בהרבה תחומים.
3. הנציג קרא את הלקוחה מעולה וידע להתאים את עצמו אליה ולמה שחשוב לה
4. הנציג נתן לה שתי אופציות מעולות שהיא התלבטה ביניהן ולא בזבז את זמנה לשווא.
5. הנציג אפשר לנו להתלבט ולשוחח מבלי לנסות למכור לנו בכוח!
חברתי בחרה לקנות את הרכב ויצאה שבעת רצון מאוד מהשירות.
זה בדיוק מה שאני מאמינה בו, שכך צריך להתנהל סוכן נדל"ן מול הלקוחות שלו.
אם גם אתם מתחברים לסגנון הזה, ומחפשים מתווך שיקשיב לכם ולצרכים שלכם, דברו אתנו.
גלי שמיר